خورهه دهکده جهانی

دانلود نرم افزارهای جدید و رایگان با کرک download free software and crack ایمیل:rezaraz@walla.com--rezaraz@gmail.com

خورهه دهکده جهانی

دانلود نرم افزارهای جدید و رایگان با کرک download free software and crack ایمیل:rezaraz@walla.com--rezaraz@gmail.com

دانستنیهای علمی-۲

>> ظروف پلاستیکی تقریبا پنجاه هزار سال در برابر تجزیه و فساد مقاومند.
>> هفت میلیون ایرانی از پوکی استخوان رنج می برند.
>> حد متوسط مطالعه در بین ایرانیان 3 دقیقه در سال می باشد.
>> انسان تنها موجودی است که می تواند با انگشت شصت خود سر انگشتان همان دست را لمس کند.
>> پوست یک انسان بالغ دوازده متر مکعب و ده کیلوگرم وزن دارد.
>> چهل و هشت سال صرف جمع آوری فرهنگ لغات انگلیسی آکسفورد گردید تا برای چاپ اول آماده گردد.
>> زنان ژاپنی با میانگین هشتاد و دو سال دارای بیشترین طول عمر در میان زنان سایر نقاط هستند.
نظرات 2 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:01 ب.ظ http://pws.blogsky.com

سلام دوست عزیزم!
وبلاگ زیبا و لطیفی دارید . وقتی متنها روخوندم و تموم شد یه جوری شدم....!!! دلم اروم گرفت.....
الان که دارم اینارو میخونم از ته دل لمسشون میکنم.... اصلا خیلی خیلی قشنگه...
همین نزدیکیهای وبلاگ قشنگ شما ، همسایه ای هست که قلب خونش واسه حضور شما میتپه . اون خونه منتظر ِ که شما بیاین و با دقت گوشه گوشه اش رو ببینید . صاحب خونه دل شما رو خیلی دوست داره و به این امیدواره که حضور شما و نظر پر مهرتون گوشه ای از آرزوی اون که شادی و خوشحالی ِ شماست رو برآورده کنه . پس قدم رنجه کنید به هم پسر خاله بشیم و به هم لینک بدیم و یاعلی... !
. همیشه شاد باشید و در پناه یزدان

ممنونم امیر جان
وبلاگتان فوق العاده است. امیدوارم همیشه موفق باشید.

مجید پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:44 ب.ظ http://ehsasi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
امیدوارم همیشه موفق باشی
من اپ کردم منتظر حضورت هستم

سلام مجید جان.
مطالبتان را خواندم خیلی عالی بود . موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد