خورهه دهکده جهانی

دانلود نرم افزارهای جدید و رایگان با کرک download free software and crack ایمیل:rezaraz@walla.com--rezaraz@gmail.com

خورهه دهکده جهانی

دانلود نرم افزارهای جدید و رایگان با کرک download free software and crack ایمیل:rezaraz@walla.com--rezaraz@gmail.com

قدیمی ترین عکس خورهه

عکس قدیمی میلیونا خورهه

این عکس یکی از قدیمی ترین عکس های تاریخ ایران است و قدمتی حدود  ۱۲۵  سال دارد این عکس توسط عکاس ناصرالدین شاه گرفته شده است. می گویند در آن سفر ناصرالدین شاه همراه  با دیگر  سران مملکت در حال گشتن در مملکت بودند و با یک دوربین خارجی  ۳۲  عکس از اقصی نقاط کشورگرفتند و اتفاقا یکی از آنها ازخورهه بوده در کنار میلیونا (آثار باستانی خورهه) همرا با رعیای خورهه.

(برگرفته از وبلاگ آقای آرمین رضی به آدرس http://khorhe.blogfa.com)

قدمت خورهه به پیش از میلاد رسید

جدیدترین بررسی های باستان شناسان روی مجموعه معماری خورهه، تاریخ این محوطه را به  150  سال پیش از میلاد رساند.

بررسیستونهای میلیونا خورهه های باستان شناسان شباهت معماری این مجموعه را با معماری بنای اشکانی ابوقبور بغداد نزدیک می داند.
مجموعه معماری خورهه محلات که یک بنای اشکانی است  45  درجه به سمت شمال شرق منحرف شده و از این جهت به چغازنبیل و معابد بزرگ دیگری چون اور و درگارا شباهت دارد.
«مهدی رهبر»، مسئول کاوش در خورهه محلات گفت:‌ «فصل جدید این کاوش ها برای اتمام عمارت خورهه آغاز شده است. این بررسی ها به کشف معماری کامل این اثر منجر شد. از سویی سفال موجود در این عمارت تاریخ این محوطه را به  150سال پیش از میلاد رسانده است.»
او گفت:‌ «در این کاوش ها تعداد زیادی سفال و خمره پیدا شده است. کشف سفال های کلینگی(جرینگی) که ظرافت خاصی دارند، اثبات می کند که این خانه یک عمارت اربابی بوده است.همچنین این بررسی ها نشان می دهد که این عمارت با بنای اشکانی ابوقبور بغداد شباهت دارد.»
بررسی ها نشان می دهد که ساکنین این خانه، بنا را به قصد بازگشت ترک کرده اند. درب بنا با عجله و به وسیله سنگ و خمره های شکسته مسدود شده است اما ساکنان آن هرگز به آن بازنگشته اند. بررسی ها نشان می دهد این بنا با انقراض سلسه اشکانی مترو ک شده است و در دوره های بعد یک گروه صنعتگر بر کناره آن تاسیسات کارگاهی دایر کرده اند. در دوره اسلامی بویژه ایلخانی نیز سطح تپه گورستان شده است. در این گورستان چند کتیبه پیدا شده است که یکی از آنها وقف نامه و دیگری گفتاری از حضرت پیامبر(ص) است.
بررسی های تیم باستان شناسی طی دوسال کاوش در خورهه محلات منجر به کشف یک بنا، یک سکه و یک ظرف از دوران اشکانی شد که جدیدترین یافته بر روی این آثار نظریه باستان شناسان را مبنی بر معبد بودن این بنا رد می کند و تاریخ آن را به اشکانی باز می گرداند.

برگرفته از خبرگزاری میراث فرهنگی

 

Narcis 4.02

نسخه ۴.۰۲ از دیکشنری معروف نارسیس که کرک شده (قفل شکسته) می باشد.

  دانلود   (حجم: ۱۷.۷۸ مگابایت)

password: khorheh

توضیح: برای دانلود پس از کلیلک روی لینک دانلود کمی صبر کنید تا تایمر صفر شود سپس دانلود نمایید.

بوی جوی مولیان (مرضیه و بنان)

این هم یک موسیقی اصیل و قدیمی ایرانی با صدای مرضیه و بنان با نام بوی جوی مولیان

  دانلود  (حجم: ۵.۴۵ مگابایت)

توضیح: برای دانلود پس از کلیلک روی لینک دانلود کمی صبر کنید تا تایمر صفر شود سپس دانلود نمایید.

(jump star preschool (ages 2-4

آموزش زبان انگلیسی (ویژه پیش از دبستان) سنین ۲ الی ۴ سال. این سی دی آموزشی یکی از بهترین مجموعه های آموزشی جهت فراگیری زبان انگلیسی می باشد و تماما تصویری و موزیکال و راحت برای استفاده کودکان و نوجوانان است.

  دانلود  (حجم: ۱۴۴ مگابایت)

password: khorheh

 توضیح: برای دانلود پس از کلیلک روی لینک دانلود کمی صبر کنید تا تایمر صفر شود سپس دانلود نمایید.

inAlbum 2.0

با نرم افزار inAlbum 2.0 شما می توانید با استفاده از افکتهای زیبای تصویری و صوتی یک آلبوم دیجیتال از عکسهای خود بسازید و آن را به صورت avi یا flash یا screensaver و یا exe ذخیره نموده و یا به صورت VCD یا DVD رایت نمایید.

>>>  دانلود   (حجم: ۱۸.۵۸ مگابایت)

>>>  کرک  

DAP 7.5.0.8 Beta

برنامه Download Accelerator Plus برنامه مدیریت دانلود می باشد که باعث افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰٪ می شود و همچنین امکان ادامه دانلود فایل را در صورت دیسکانکت شدن می دهد. این برنامه برای دانلود برنامه های با حجم بالا بسیار مفید می باشد و می توان یک برنامه را در طول چند روز دانلود نمود.

>>>  دانلود  (حجم: ۳.۳ مگابایت)

Nero 7.0.1.2

این هم از نرم افزار Nero 7.0.1.2 که برای رایت بکار می رود.

  دانلود  (حجم: ۱۰۰ مگابایت)

برای سریال نامبر یکی از سریالهای زیر را استفاده کنید.

 5C80001080100000000367826740

 5C80001080100000000541841966

5C80001080100000000124852158

5C80001080100000000915733184

آکواریم سه بعدی

در این برنامه شما می توانید ماهیهای مختلف را انتخاب کنید و آن را به عنوان دسکتاپ یا اسکرین سیور قرار دهید. شما می توانید ماهی  را قلقلک داده و یا حتی به آنها غذا بدهید. این برنامه یک آکواریم کاملا سه بعدی است همچنین صدای بسیار آرام بخش آب نیز همراه آن است. دانلود کنید و امکانات آن استفاده کنید.

>>> دانلود (حجم:۶.۱۵ مگابایت)

S/N: ARE1-0FS3D0AJ-CE1J-0000

توضیح: برای دانلود پس از کلیلک روی لینک دانلود کمی صبر کنید تا تایمر صفر شود سپس دانلود نمایید.

 

movie maker 2.0

همانطور که می دانید ویندوز XP یک برنامه به نام movie maker دارد که ورژن آن ۱ می باشد. این برنامه برای میکس فیلم می باشد که در ورژن خود ویندوز ترانزیشن ها و افکت ها موجود نمی باشد و کارایی کمی دارد. اما ورژن ۲ آن کامل بود و امکان میکس فیلم را به راحتی به شما می دهد. حسن این برنامه نسبت به برنامه های دیگر (نظیر پریمیر) سادگی آن است که شما را قادر می سازد به راحتی و در مدت کوتاه فیلم خود را بسیار زیبا میکس نمایید. از ویژگی های دیگر آن به ساپورت کردن فونت فارسی در آن است که می توانید مطالب و زیر نویس های انتخابی را با فونت فارسی به فیلم اضافه نمایید.

>>>  دانلود   (حجم: ۱۱.۹ مگابایت)

توضیح: برای دانلود پس از کلیلک روی لینک دانلود کمی صبر کنید تا تایمر صفر شود سپس دانلود نمایید.

در مورد کار با نرم افزار و آموزش آن چنانچه سوالی دارید مطرح کنید تا راهنمایی کنم.